Sininen on meillä nyt in. Ehdottomasti ja varmasti. Toisaalta onhan neiti oman julistuksensa mukaan jo iso poika, joten..

Me käytiin typyn kanssa yhdessä edellisessä kirjoituksessa mainitulla langanjaku matkalla ja tottahan A bongasi sieltä sinistä puuvillalankaa ja totesi kerää minulle ojentaessaan: "mulle hattu". No minkäs teet, pari kerää kyseistä lankaa mukaan (maksoi muuten enemmän kuin ne pirun Cortinat, joita mentiin hakemaan), ja kassalle.

Hatun teon tullessa ajankohtaiseksi kyseistä lankaa ei vain löytynyt mistään, joten korvasin sen Lidlistä ostamallani sukkalangalla.

1245761861_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Malli: muotoutui virkatessa
Lanka: Lidlin sukkalanka
Koukku: 2 mm?
Kulutus: 34 g
koko: n. 2,5 v
Muuta: Musta tää on kiva, mutta neiti ei suuremmin ihastunut. Kerran ollut puolipakolla tarhaan mennessä päässä, mutta hakiessa olikin taas eri hattu.

Siivoiltiin muuten tuossa joku aika sitten A:n kanssa lankajemmoja ja täytyy sanoa, että neiti keksii kyllä joka kerälle käyttötarkoituksen. Tosin neuleiden saajalista oli kovin yksipuoleinen; mulle paita, mulle sukat, mulle kintaat, mulle mulle mulle.. Ai, anteeksi, saihan äitikin yhdet sukat harmaasta Nallesta ;)