Ne kälyn tilaamat kirjoneulesormikkaat edistyvät: ensimmäinen pari on valmis ja toisen parin ensimmäisestä sormikkaasta puuttuvat sormet. Kyllä se siitä.

Toisaalta siinä vaiheessa tempaisin sormikkaasta puikot irti, ja aloin neulomaan itselleni Laine-sukkia. Valkoisesta Nallesta, leveämpää mallia ja hieman naftit tuli. Tosin tuli sääri-malli. Ensimmäinen sukka oli loppu resoria vailla, kun huomasin että sääressä meni yhdet palmikonkierrot väärään suuntaan. Purettuani virheeseen asti, päätin sen olevan suorastaan loistava varren pituus ;). Lisään kuvan myöhemmin, kunhan saan sen verran aikaan.

Seuraavat teen hieman paksummasta langasta ja reilusti polvisukiksi, nih.

Laine sukkien lomassa valmistui typylle karviaismarja-pipa merinosilkistä. Ihan jees, typy ei vaan tykkää pitää mitään päässään, joten mallillista kuvaa tästä tuskin tulee.

Nyt puikoilla on mustaa seiska veikkaa ja tulossa perussukat miehelle. Tarpeeseen, näkisittepä kuinka riekaleina sen isänpäivälahjaksi saamat jo on. Taitaa pitää paikkaansa, että kivilattia kuluttaa enemmän sukkia.

Töihin paluu tosiaan verottaa aika radikaalisti neuleaikaa. Muuten töissä on ihan ok, asiat palautuneet nopeasti takaisin vanhoihin uomiinsa. Olen jo alkanut odottaa lomaa, joka siintää ensi kuun lopussa. Jep, olen tosiaan ollut kuukauden töissä ja nyt jo haaveilen lomasta ;). Laiska, mikä laiska.

Suunnitelmissa oli poiketa tänään lankakauppaan, mutta kun mä en oikein tarvitse mitään. Mieli tekisi silti hypistelemään kaikkia ihanuuksia. Mutta jos mä menen, niin enhän mä sieltä tyhjin käsin poistu ja sitten tulee hutiostoja ja rahaa kuluu. Mutta toisaalta, mä olen nyt kuukauden kärvistellyt töissä, enkä mä ole tänä vuonna ostanut vielä muuta lankaa kuin niitä Nalleja niihin sormikkaisiin..

No jään painiskelemaan tämän asian kanssa, kaffetunti loppui ja on aika palata töiden ääreen..