Arvonta suoritettiin pienimuotoisin menoin. Onnettarena ja virallisena valvojana toimi minä.

Kiposta nousi Teisan nimi, eli siellä päin on odotettavissa jotain pientä palkinnon tynkää. Toimitus saattaa kyllä kestää hetken aikaa, mutta kyllä se lähiviikkoina tulee. HUOM TEISA! Ilmoitatko minulle sähköpostilla osoítteesi, en jostain syystä saanut jätettyä kommenttia blogiisi. Sähköpostiosoitteeni löytyy oikeasta yläkulmasta. 

Kiitokset kaikille osallistujille ja onnittelijoille, sekä erityiskiitos kaikista akryylilangan tuhoamis- vinkeistä. Täytyy alkaa niitä toteuttamaan, kunhan saan nyt puikoilla olevat työt valmiiksi. Niillä kun on varsin tiukka aikataulu, muutenhan en ole näin säntillinen ;).

Arkeen palaaminen neljän viikon loman jälkeen on vaikeata, varsinkin kun ilmat on näin upeat. Tai jos ihan rehellisiä ollaan, mä olen tyytyväinen että ilmat vähän viilenivät, alkoi olo olla aika tuskainen noilla helteillä.  Kyllä sitä vissiin alkaa tulla vanhaksi ;).

Tein huuto.netistöä lauantaina todellisen löydön, vieläkin leijun pilvissä.. Siitä lisää kunhan tavara kotiutuu, mutta sen verran paljastan, ettei ole lankaa.

Puikoiltakin on jälleen tipahtanut jotain valmista, mutten ole saanut aikaiseksi kuvata. No joo, sehän mulla vaatiikin niin hirvittävästi kun vaan kännykällä rätkin kuvia sen suuremmin suunnittelematta, mutta nyt sekin on tuntunut liian vaivalloiselta. Lähipäivinä, lähipäivinä.